KOREYS TILI OʻRGATISHDA OʻQUVCHI MOTIVATSIYASIGA TAʼSIR ETUVCHI OMILLAR: IJTIMOIY-PSIXOLOGIK VA MADANIY KONTEKST
Участники
Feruza Absalomova
DOI
Ключевые слова
Сборник материалов
Трек
General Track
Аннотация
Mazkur maqolada koreys tilini oʻrganishda oʻquvchi motivatsiyasiga taʼsir etuvchi ijtimoiy, psixologik va madaniy omillar har tomonlama tahlil qilinadi. Global tendensiyalar, xususan, Janubiy Koreya Respublikasining iqtisodiy va madaniy nufuzi ortib borayotgani fonida koreys tiliga boʻlgan qiziqish sezilarli darajada oshgan. Tadqiqot doirasida til oʻrganishda integrativ va instrumental motivatsiya modellariga asoslangan yondashuvlar, Vygotskiy, Gardner, Dörnyei, Bandura, Kramsch va Byram kabi olimlarning nazariy qarashlari orqali oʻquvchi motivatsiyasining shakllanishi va barqarorligi izohlangan. Shuningdek, madaniy komponentning til oʻrgatishdagi oʻrni, stereotiplarni yengishning metodik yoʻllari, interaktiv hamda psixodidaktik yondashuvlarning samaradorligi asoslab berilgan. Maqolada zamonaviy texnologiyalar va virtual madaniy muhitlar vositasida koreys tilini muvaffaqiyatli va barqaror oʻrgatish uchun kompleks yondashuv zarurligi asoslangan.