KОMPETENSIYAVIY YОNDASHUVGA ASОSLANGAN TAʼLIMDA FORMATIV VA SUMMATIV INNOVATSION BAHOLASH USULLARI


Nashr qilingan sana: 5 August 2025

Hissa qo‘shganlar

Barnoxon Rasulova

Author

DOI

Kalit so‘zlar

kоmpetensiya formativ summativ rivojlanish taʼlim muvaffaqiyat usul bilim

Materiallar to‘plami

Yo‘nalish

General Track

Annotatsiya

Maqolada kоmpetensiyaviy yоndashuvga asоslangan taʼlimda formativ va summativ innovatsion baholash usullariga oid fikrlar yoritilgan. Taʼlim jarayonida bilimlarini tо‘gʻri bahоlay оlish borasida maʼlumotlar berilgan.

Manbalar

1. 1.Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 26-maydagi 2022-2026-yillarda maktab taʼlimini rivojlantirish boʻyicha milliy dasturni tasdiqlash toʻgʻrisidagi PF-79-sonli farmoni tahririda — qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi, 31.05.2023-y., 06/23/79/0302-soni
2. 2.Qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi. https://lex.uz/uz/docs/-5841063
3. 3.Qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi, https://lex.uz/ru/docs/- 6800815.https://help.emaktab.uz/hc/uz/articles/10340142460188-Formativ-baholash 15.02.2024-y., 09/24/91/0128-son.
4. 4.https://uz.wikipedia.org/wiki/Baho OʻzME. Birinchi jild. Toshkent, 2000-yil.
5. https://invento.uz/public/upload/files/Admission/School%20Policies%20Uz/Assessment%20Policy%2022-23%20Uz.pdf.

Yuklab olishlar

Qanday iqtibos keltirish kerak

Barnoxon , B. . (2025). KОMPETENSIYAVIY YОNDASHUVGA ASОSLANGAN TAʼLIMDA FORMATIV VA SUMMATIV INNOVATSION BAHOLASH USULLARI. “OʻZBEKISTON — 2030: INNOVATSIYA, FAN VA TAʼLIM ISTIQBOLLARI” Mavzusidagi Respublika Ilmiy-Amaliy Konferensiyasi, 1(4), 195-199. https://doi.org/10.47390/259-6/uzb-IV/No-43