KОMPETENSIYAVIY YОNDASHUVGA ASОSLANGAN TAʼLIMDA FORMATIV VA SUMMATIV INNOVATSION BAHOLASH USULLARI
Nashr qilingan sana: 5 August 2025
Hissa qo‘shganlar
Barnoxon Rasulova
Author
DOI
Kalit so‘zlar
kоmpetensiya
formativ
summativ
rivojlanish
taʼlim
muvaffaqiyat
usul
bilim
Materiallar to‘plami
Yo‘nalish
General Track
Annotatsiya
Maqolada kоmpetensiyaviy yоndashuvga asоslangan taʼlimda formativ va summativ innovatsion baholash usullariga oid fikrlar yoritilgan. Taʼlim jarayonida bilimlarini tо‘gʻri bahоlay оlish borasida maʼlumotlar berilgan.
Manbalar
1. 1.Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 26-maydagi 2022-2026-yillarda maktab taʼlimini rivojlantirish boʻyicha milliy dasturni tasdiqlash toʻgʻrisidagi PF-79-sonli farmoni tahririda — qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi, 31.05.2023-y., 06/23/79/0302-soni
2. 2.Qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi. https://lex.uz/uz/docs/-5841063
3. 3.Qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi, https://lex.uz/ru/docs/- 6800815.https://help.emaktab.uz/hc/uz/articles/10340142460188-Formativ-baholash 15.02.2024-y., 09/24/91/0128-son.
4. 4.https://uz.wikipedia.org/wiki/Baho OʻzME. Birinchi jild. Toshkent, 2000-yil.
5. https://invento.uz/public/upload/files/Admission/School%20Policies%20Uz/Assessment%20Policy%2022-23%20Uz.pdf.
Yuklab olishlar
Qanday iqtibos keltirish kerak
Barnoxon , B. . (2025). KОMPETENSIYAVIY YОNDASHUVGA ASОSLANGAN TAʼLIMDA FORMATIV VA SUMMATIV INNOVATSION BAHOLASH USULLARI. “OʻZBEKISTON — 2030: INNOVATSIYA, FAN VA TAʼLIM ISTIQBOLLARI” Mavzusidagi Respublika Ilmiy-Amaliy Konferensiyasi, 1(4), 195-199. https://doi.org/10.47390/259-6/uzb-IV/No-43